tisdag 9 februari 2010

Push, Göteborg.. helgen som gick.


Anna dansar loss i sin Acne klänning och kamerateamet filmar för fullt Glamorama för tv3 play.

Michaela & Edwin

Anna & Edwin

Petra & jag

Anna, Anna & Michaela

Edwin
Edwin & en av killarna i gänget bakom kamerorna til Glamorama

Blogg donnorna hittade en bra plats för sina fina pälsar.
Vilken helg! Min galna Edwin och Anna övertalade mig att följa med när blogg donnorna Anna Hibbs, Michaela Forni och Petra Tungården kom till Göteborg och Push för att spela in Glamorama för tv3 play. Var hemma hos Anna först och drack Cristal, tjejerna filmade scener, senare blev det middag på Caleo där de fortsatte filma. Gick sedan till Push där vi festade på och filmteamet blev fulla, fast de fotsatte filma haha, det hände så mycket roligt! Vi tog sista timmarna av natten på Park Lane där slog klackarna i taket med sista drinkarna. Jag kom hem runt 6 på morgonen och sov bort större delen av söndagen.. Och Petra, är nog en av de roligaste och mest partyglada/galna Stockholmare jag träffat! För mer bilder så kan ni kolla in deras bloggar
xoxo//T
Bilder: stureplan.se, privata

Inga kommentarer: